O_O

Ända sen jag kom hem från Miami har min sömn varit helt rubbad! Jag vaknar mitt i natten och jag vaknar jättetidigt på morgonen och på kvällarna är jag inge trött så jag kan inte sova, drygt! Igår va jag vaken till halv 4!

Gud va irriterande, jag har suttit å krånglat med den nya headern (bilden högst upp) till bloggen hur länge som helst å så visade det sig att det var hur lätt som helst! Som vanligt när man har krånglat i flera timmar.... Men skit samma, man lär sig väl nåt på vägen antar jag. Vet att den är ful men jag ville ha nå nytt lite snabbt och jag har varken fantasi eller tålamod att sitta å pilla i PS i 3 år.. Konstigt att jag gillar fina bilder men jag är så kass på att göra dom själv och har så dålig fantasi... xD Aja, fantasi var inget man fick på köpet när man gick media. Inte jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Paulida

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-25 @ 14:58:42
URL: http://paulida.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0