Let it rock!

Idag har jag en trött och seg dag. Det får man väl ha ibland? Men jag får fortfarande ångest om jag bara har suttit på samma fläck hela dagen när G & C kommer hem så jag ska ge mig ut till hästarna nu. Dom har skaffat en ny häst så det kan ju hända att jag slänger upp en bild på henne sen. :)

Blev så sugen på att göra nån cool frisyr sådär helt appropå. Huum.. Undra va man kan göra? Alltså bara en uppsättning just nu idag, inte klippa eller så. Ja de ska jag fundera på ett tag få se vad det kan bli. Som sagt har jag ju en trött och seg dag så det kanske inte blir något alls. Hehe :)

Förresten, om man vaknar av sig själv på morgonen så tar jag det som ett tecken på att man har fått tillräckligt med sömn och borde vara pigg resten av dagen, men så kan de ju inte va eftersom jag vaknade typ halv 9 idag å är trött som satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0