Julstämning!

Jag fick en plötslig längtan efter jul så nu sitter jag här med raggstrumpor på och lyssnar på "jag kommer hem till jul". Fint skit! Jag gillar julen som fan. Jag blir som ett litet barn när det närmar sig jul! Och det är så mysigt att julpynta och köpa julklappar i all julstress och lyssna på fin musik samtidigt som man bakar pepparkakor och lussebullar.

Pratade nyss med Frida och vi blev att tänka på när vi skulle göra pepparkakor men inte hade någon kavel så vi var tvugna att kavla ut degen med en flaska hårspray. Sen bestämde vi att när jag kommer hem ska hon, jag och Simon göra ett pepparkakshus, eller ja, slott enligt Simon. Gud va trevligt! Nu blir jag nästan att längta hem lite :)





  
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin blogg! När kommmer du hem?;)

2010-11-13 @ 00:06:53
Postat av: Sara

Tack ska du ha! :) Jag kommer hem till Sverige den 2 december.

2010-11-13 @ 01:24:03
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0