Jag ser det snöar

Jag ser det snöar jag ser det snöar! :D Jajjemän, idag när jag kollade ut var det vitt! Första snön är alltid mysig tycker jag. Dock är det blötsnö så de är inte sådär fint som när flingorna faller sådär lugnt å fint som de gör när de är lite kallare.

Har nästan lust att gå ut å göra en snögubbe, men eftersom det snöar och blåser ganska mycket så undrar jag nog om det inte är jag som blir snögubben istället. :)

Idag ska jag på bio med Leah och jag skulle tippa på att Tanya ska med oxå. Vet inte rikitgt vilken film vi ska se men det blir trevligt iaf. Ska väl strax gå å göra mig i ordning. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa i julklapp åt folk. Det är alltid så svårt att komma på tycker jag för jag vill köpa något som de verkligen vill ha, inte nå skit bara för att lixom!

Upptäckte att jag hade massa gamla låtar på datorn från högstadiet osv häromdagen som jag inte visste att jag hade lagt in på den här datorn så jag sitter å lyssnar på dom nu. Vissa framkallar underbara minnen och vissa skyndar man sig att bläddra förbi. Det känns som att det var så himla länge sen men ändå så minns man vissa saker som att det var igår. Hur ska det då kännas när man är 80 år??


Kommentarer
Postat av: sabbe

hola. hehe nej jag bloggar inte med nån iphone, den en gång sandiga blöta gamla telen. funkar än. dock står en iphone högt på önskelistan he he he he. och åhhh ja jag saknare också! puss sari

2010-11-14 @ 21:17:17
Postat av: Sara

Ja de gör de på min med måste jag erkänna :D

2010-11-14 @ 22:22:17
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0