Grand Canyon!

Idag har jag sett Grand Canyon! Jag var tvungen att skriva ner de så jag förstår att det är sant.. Det var så overkligt att man inte riktigt fatta att man var där... Alltså Grand Canyon är så sjukt stor och så otroligt djup att det är svårt att ta in lixom. Man står där och kollar och kollar och ser inget slut.

Det finns inte så mycket att säga mer än att det var ascoolt att se. Det finns lixom inga bra ord för att beskriva det. Eller jo, stort! Stort på alla sätt! Och vackert! Resten får bilderna säga. Dock går det ju aldrig att fånga samma skönhet på bild tyvärr.

Imorgon ska vi försöka ta oss upp i tid för att se soluppgången där, om vi (jag) klarar det eller inte återstår att se.



Jag leker lite på kanten till Grand Canyon i solnedgången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0