Är det ens möjligt?

Idag när jag skulle gå ner för trappen så gjorde det helt plötsligt jätteont i vaden - Jag hade fått sendrag! Är det ens möjligt att få de om man går nerför en trapp samtidigt!? Tydligen!

Idag ska jag bara softa. Göra klart pusslet vi håller på med och kanske packa i det sista. Har packningen under kontroll iaf och det är skönt, så man inte behöver panikpacka sista kvällen.

Jag har även en plan. Funderar starkt på att smyga ut inatt när alla sover och bara "försvinna". Lifta till flygplatsen och sen bara dra. Jag hatar att behöva säga hejdå till folk... Det är så jävla vemodigt och man vet lixom inte när man ses igen... Och djuren är ju nästan värre för dom kanske inte finns kvar om några år om jag kommer tillbaka då :( Usch och fy :( Känner mig som en riktig skurk som bara lämnar dom här och dom kanske inte förstår vart man tog vägen... Som hunden Keisha som ligger utanför dörren och väntar på mig varje dag och vet inte till sig av lycka när man kommer ut, eller hästarna som gnäggar och kommer mot en när man kommer ut.... Åååååhj jag hatar avsked :'(

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0