8 Mars 2010

I don't know where I'm going
But I sure know where I've been
Hanging on the promises and songs of yesterday

Though I keep searching for an answer
I never seem to find what I'm looking for
Oh Lord I pray you give me strength to carry on
'Cause I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

And here I go again on my own
Going down the only road I've ever known
Like a drifter I was born to walk alone

I'm just another heart in need of rescue
Waiting on love's sweet charity
And I'm gonna hold on for the rest of my days
'Cause I know what it means
To walk along the lonely street of dreams




Vill bara nämna en sak... Mitt liv är inte bara skit. Ofta är de det men inte alltid. Jag har oxå bra dagar. Jag klarar numera av att sysselsätta mig såpass att jag glömmer allt för en stund. Dock skriver jag inte så ofta om de studerna i bloggen för då kanske jag blir att tänka igen och tänker jag så är det dåliga tankar. Men jag vill iaf säga de att jag ibland är jag glad och vanlig men när jag är ledsen så skriver jag ofta här för att få skriva av mig lite.

Förövrigt så har jag sagt det förut och jag säger det igen... Det är SJUKT hur vissa låtar stämmer så bra in på hur man känner... Den här låten "Here I go again" stämmer sjukt bra in... Varenda jäkla ord tar rakt in i hjärtat. AJ

Igår kollade jag lite på balklänningar... Det gjorde oxå ont. AJ AJ

Kommentarer
Postat av: Vemundkjersti

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-01-05 @ 13:19:31
URL: http://vemundkjersti.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0