17 Mars 2010

Jag hade en bild av hur livet skulle vara och se ut nu den här tiden av mitt liv, men fan så fel jag hade!
Livet är inte alls som jag tänkte/ville/planerade å de suger! SUGER SUGER SUEGR!
Den här tiden ska ju bara den bästa tiden i mitt liv! Men den är den värsta tiden! Bara ångest hela tiden! Å de värsta är att jag inte kan göra någonting alls åt det! Inte ett förbannade dugg kan jag göra!!!


I hurt myself today
to see if i still feel.
I focus on the pain,
the only thing thats real.

The needle tears a hole;
the old familiar sting,
try to kill it all away,
but I remember everything.

what have I become,
my sweetest friend?
Everyone i know,
goes away in the end,

I wear this crown of thorns
upon my liars chair:
full of broken thoughts,
I cannot repair.

Beneath the stains of time,
the feelings dissapear.
You are someone else,
I am still right here.

If I could start again,
a million miles away,
I will keep myself,
I would find a way...

Hur många låtar finns det som stämmer så exakt egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0