11 Mars 2010

Ååååååååååååh vad jag saknar dig... Varje jävla dag saknar jag dig och fan vad ont det gör i mig å jävla skit vad ledsen jag blir när jag tänker på det å när jag skriver om det fylls mina ögon med så mycket tårar att jag inte kan skriva nästan...

Minnen från tiden med dig ploppar upp hela tiden fast jag inte ens VILL tänka på de för jag vet ju att jag blir ledsen!! Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden men sätter jag mig i 10 sek så kommer det!!!

Fan va världelöst mitt liv är utan dig...!! Så jävla tråkigt å händelselöst å världelöst å hemskt å ensamt å bara skit allting!

Jag vill inte ta ett endaste andetag mer så länge du inte står vid min sida men jag ska fortsätta göra det i alla fall för jag ska vänta hela mitt liv på dig Mattias. Jag älskar dig och när jag sa att jag skulle vara med dig för evigt när vi förlovade oss så menade jag verkligen det och det tänker jag stå för oxå. Du finns alltid hos mig i mitt hjärta och jag ska vänta på dig tills det blir vi igen... Jag lovar dig Mattias. Det ska bli bra igen... nån dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0