29 Juni 2010

Jösses en del människor förstår jag mig inte på! Vet inte hur de tänker lixom. Men de är ju inte mitt problem så jag behöver ju inte fundera på det egentligen, men de stör mig ju lite ändå när de drabbar mina vänner.
Skit samma. Orka.

Shit, de känns som jag har jobbat i hundra år. Är så slut. Va ledig idag å de kändes jättekonstigt! Men jag har ju jobbat varje helg plus gått skola samtidigt.. Å nu är de jobb på sommarland som gäller. Jobba fyra dagar, ledig fyra dagar osv. de helger jag inte är på sommarland ska jag jobba på pizzerian. Jag kommer nog arbeta ihjäl mig men jag antar att det är värt det sen när lönen kommer. Och i höst ;)

Imorgon ska jag iväg å va funktionär på Peace & Love oxå, ska hjälpa artisterna med en massa om jag har fattat det rätt. Blir nog nice. Är ju bara imorgon jag behöver jobba sen får jag festivalpass + camping för hela veckan, nice! :D Hade inte köpt biljett i år annars, inte alls lika bra band som andra år! :( Vi får hålla tummarna till nästa år.

Nu hörde jag en på tv:n som sa något klokt; "meningen med livet är att man ska leva i nuet. Inte idag och inte igår". Det var fint sagt tycker jag. Fast imorgon var det ett år sen det tog slut med dig Mattias. Antar att jag kommer att leva lite "igår" då. Tur att jag ska jobba så kanske jag inte behöver tänka så mkt..  Fast jag tänker på dig rätt så ofta. Jag saknar dig. Inte bara som pojkvän utan som människa. Och jag pratar om dig ofta. Inte som pojkvän utan om saker vi eller du gjorde. Uj uj nu ska jag ´sluta skriva om dig innan känslorna tar överhanden. Ska lyssna på mitt nya favvoband, Crashdiet, fast jag har bara hört en låt än, är inne på andra låten nu, men dom verkar bra.

Peace&Love, Sara!

Kommentarer
Postat av: silly ;)

det kloka nån sa på tv, om att leva i nuet... tror vi såg samma film.. Du skrev "inte idag.." menar du inte "inte imorgon" ? :) :) puss på dig

2010-06-30 @ 01:31:17
Postat av: Sara

Haha joo de menade jag ju såklart!! :P Haha Puss på dig snuttegurka ;D

2010-07-06 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0