20 Juni 2010

Just nu känns livet jääävligt bra! Det känns lite konstigt att säga de men faaan va bra allt känns just nu!
Jag har nyss pratat med Gary som jag ska bo hos i USA och allt låter så jävla bra och positivt! Ska få hjälpa till på en hästgård och troligtvis kan jag spela hockey där oxå! Åååh vad roligt det ska bli! Jag kan knappt bärga mig innan jag får åka!

Och nästa sommar (haha jag vet att de är lite tidigt att bestämma redan nu ;) ) men då vill jag skitgärna åka på bartenderkurs i Mallis! För er som är intresserade, här är länken; http://www.barskolan.net/bartenderutbildning-mallorca efter kursen tänkte jag stanna å jobba där över sommaren om det går. Faan va roligt! Jag hoppas verkligen att det blir av! Den som vill är välkommen att hänga på ;)

I vinter har jag ingen aning om vad jag ska göra. Typ jobba ihjäl mig så jag har råd med allt! :P Skulle va kul å jobba i Sälen eller så, men det är säkert försent att söka till de när jag kommer hem från USA. Fast jag ska ringa å hota dom så blir de nog bra med den saken ;)

Åh jag är så glad å upprymd och förväntansfull just nu! Jag hoppas verkligen att den här känslan får hålla i sig nu!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja lycka till!

2010-06-20 @ 15:10:15
Postat av: Petra

Va coolt med usa, när åker du dit? o va ska du göra?? :)

Om du tänkt jobba för skistar så ska man ansöka från 1 augusti o framåt..

Hade så bra, hoppas vi ses i sommar :) KRam Petra

2010-06-20 @ 15:22:32
Postat av: Sara

Tack Daniel =)



Jag har tänkt åka i slutet av augusti-början av september. Jag ska dit och typ "hämta andan" lite. Chilla å ha de jävligt bra. Eventuellt plugga engelska, men i alla fall hjälpa till på gården jag ska bo på och dom jag bor hos känner folk som har hästgårdar som jag ska få vara på och hjälpa till där. =) Ska bli skitkul! =)



Har inte tänkt nå speciellt bolag som jag vill jobba för i Sälen, är skistar bra? Ska du jobba där? :)



Kram!

2010-06-20 @ 22:03:15
Postat av: Petra

Fan va kul de lät, ja ska försöka åka iväg en längre tid jag med.. Hur länge blir du borta?

Ja skistar är ju de största i sälen, vet inge annat. De finns väl några privata ksidskolor o så, o uthyrning men annars är ju allt skistar..

Om jag inte får tagp å nå annat blir de sälen, är rätt säker på att ja får där.. Men vill helst längre bort.. Kram

2010-06-21 @ 22:25:04
Postat av: Sara

Jag blir borta i ca 3 månader :) Vart vill du åka då? :D



Okej men då ska jag söka dit :D

2010-06-22 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0