6 Juli 2010

Just ju gör det förfärligt ont i hjärtat. Jag har sagt det förut å jag säger det igen, jag hatar facebook... :( Men som andra beroenden kan man inte låta bli de fast man hatar de.. Men jag önskar att jag kunde. :(

Usch, blev så jävla depp nu! Kollade först på massa bilder från Maggan å jag vill verklligen tillbaka dit NU, inte om ett år eller nåt, NU!! Grejen med de stället är att man verkligen kan skita i allt.. Man glömmer tid och rum å kan bete sig å göra precis vad som hellst utan att folk bryr sig ett skit. De är nog de jag saknar å därför jag vill åka dit igen. För att glömma (förtränga).

Har mått helt okej på sistonde ändå, men nu känner jag mig mest som en rutten frukt. Urpressad och gammal å rutten... Jag fräts snart bort och jag hoppas de går fort, can not wait!!

Jag är hatisk och missunnsam och vill inte att andra ska få ha de bra när inte jag får det! Fan va orättvist de är.

Åt helvete med allt. Nu ska jag läsa en så jävla skitbra bok tills jag somnar. Matildas sista vals heter den. Känner igen mig som fan men ändå inte. Skulle vilja rekomendera den men samtidigt inte, vissa kanske inte känner samma känsla som mig å då bllir de fel. Alltså känsla för boken. Böcker kan va bland de bästa som finns. Då kan man låtasas att man lever i en annan värld. Man delar deras lycka och sorgen försvinner när man stänger boken. De är bra. Finns det någon bok som stänger ute livets verkliga sorger när man stäger den? Jag betalar vad som hellst. Usch vet inte vad jag ska ta mig till. Bubblan är påväg att spricka...Igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0