30 Juli 2010

ÅÅååh så in i helvetes gööörskönt å va ledig imorgon så jag bara döööör! Kom dock på att jag inte är ledig, men jag behöver inte åka till Leksand iaf, jösses va skönt!! Jävla drygt å sitta å åka varje dag måste jag säga! Å minst 2 gånger om dagen (en gång på vägen dit å en gång på vägen hem) så får man hjärtattack när man möter nån som kommer fort som fan i en kurva eller nå djur som kastar sig ut framför bilen eller nå liknande. Inte bra för psyket de inte! Eller så kanske de är det? Who knows? :)

Ikväll har jag umgåtts med min goda vän Hanna Bergsten å jävlar va trevligt de kan vara att bara sitta å snacka om allt och inget en hel kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0