27 Januari 2010

Idag åkte jag å Sara till Granberget å åkte snowboard efter skolan för dom hade kvällsöppet. De var grymt kul å härligt att åka och jag blir ytterst förvånad om de inte blir fler gånger! :)

Sen träffade jag Mattias på affärn och det tyckte jag va himla trevligt!

Nu ska jag avsluta denna braiga kväll med te, pepparkakor och Robinson! :) Tänk att man kan ha bra dagar oxå, helt amazing!

 

 


Seems like just yesterday, you were a part of me 
I used to stand so tall, I used to be so strong 
Your arms around me tight, everything it felt so right 
Unbreakable, like nothing could go wrong 

Now I can't breathe, no I can't sleep
I’m barely hanging on 
I'm so broken up deep inside 

I told you everything, opened up and let you in 
You made me feel alright, for once in my life 

But no, I don’t cry on the outside anymore... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0