25 Januari 2010

Jag vill än en gång bara poängtera hur mycket jag hatar facebook.

Och jag hatar att jag är så sjukt beroende av det... Det är fan inte bara att sluta gå in... En bra jämförelse skulle jag kunna tänka mig är en rökare som vill sluta röka, men inte kan. Personen i fråga hatar säkert sina cigaretter, men kan inte låta bli att köpa dem iaf.

FAST man vet hur dåligt man kommer att må efteråt. Och FAST man egentligen inte vill.

Och åter igen, det dummaste är ju att man ser saker som man själv inte väljer att man vill se, t.ex. statusuppdateringar! Eller om en vän har kommenterat något så ser man ju de med oavsett om man är vän med den andre parten eller ej.

All the times that I've cried
Keeping all the things I knew inside
It's hard, but it's harder to ignore it

If they were right I'd agree
But it's them they know, not me
Now there's a way and I know
That i have to go away
I know I have to go

Kommentarer
Postat av: Olavsara

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2012-02-09 @ 08:55:23
URL: http://olavsara.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0