20 Januari 2010

Jag hatar facebook för man ser tammefan allt som man inte ska se!! Fast man inte kollar så slängs de i ens ansikte ändå på ett eller annat sätt!!

Å de är sjukt hur ont de gör i mig att se att vissa av mina vänner (???) gillar vissa statusuppdateringar...
Jag skulle aldrig "gilla" piiiiiiiiiiiiiiiiips statusuppdateringar!! :S :O Av RESPEKT för DIG! :S

Jag ska fan flytta till Grönland å bo i en iglo tills jag dör å mobiler/datorer/tv mm ska jag slänga så långt åt helvete jag bara kan!


How many of us out there
feel the pain of losing
what was once there?


Jävlar va jag sugs långt ner i detta skit träsk nu! Mer och mer för varje dag...

When I leave for the night, I aint coming back

Öööh.. skulle jag inte sluta lyssna på låtar som gör mig ledsen??
Gud jag är så ironisk mot alla och även mig själv...

Nu har jag uppdaterat 100 gånger för mitt humör svänger värre än en båt mitt i havet gungar under en storm.

Idag har jag iaf pratat med Barbro. Kan nog inte poängtera nog många gånger vilken underbar människa det är. Gosh I love you!

Sen förlåt till de som hör mitt tjat varje dag. Ska försöka sluta!
Vill ju inte framstå som bitter lixom! Haha!

Sen vill jag säga en till sak. Jag skriver INTE här för att folk ska tycka synd om mig, utan för jag tycker de är najs å skriva på datorn å drygt att skriva med en penna! :P Och sen är de upp till var och om ni läser eller inte tycker jag. Vill även tillägga att jag skriver för mig egen skull, för att få ur mig allt jag måste ha ur mig innan jag spricker och dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0