2 Januari 2010

Ska jag börja året med att va så jävla skitärlig som ni aldrig har hört!?

FYFAAAAAAAAAAAAN vad jag känner mig sviken av DIG. En vuxen jävla människa! Och jag vet nu beter jag mig som en barnunge å jag borde säga detta till människan och det kanske jag ska nån gång när de passar.

Men iaf; fy fan va jag känner mig sviken/dum & bortgjord!
Du har betytt/betyder sååå jävla mycket för mig men du SKITER TOTALT I MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har försökt å försökt men jag får inte ett skit tillbaka!!!!

Å fyyyy faaaaan va taskigt av dig att skita i mig för att Mattias har en annan jävla tjej nu!!!!

Är så sjukt jävla ledsen så jag döööör och jag tror inte du fattar hur jävla ont i mig de gör!!!















Jag har fått jobb i Kläppen. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0