18 Januari 2010

Hej min vän!

Sagt och gjort, jag ringde för att boka tid hos "hjärnskrynklaren" idag. Fick en tid, men dock inte förän om 3-4 veckor!! :S Asså de finns ju andra så länge men de skulle va så smidigt om de va här i Leksand lixom.. Well, tog den tiden så länge så får vi se hur jag gör och känner för sen.

Idag har vi bokat våran resa till Mallis. :)) Borde vara huur glad som hellst men som vanligt är jag tom på känslor, fast de ska ju bli roligt såklart och jag vill ju gärna åka! Men sååååååååå jävla röta att vissa människor ska åka samma dag! :O Hur jävla röta är inte de?? Å jag kan svära på mitt liv att vi kommer å ses där på Arlanda!! Å tyvärr, om vi gör de kommer hela min semester va förstörd :'( Kommer gå med sån där "ögonbindel" man har när man ska sova ändå tills vi har checkat in å satt oss på planet, för resan ska faaaan inte bli förstörd! :(
En sak som jag också har tänkt på ang. detta med resan.. Jag har blivit sååå jävla personlighetsförändrad.. Förut hade jag typ varit halvt hysterisk å velat ha superkoll på allt å dubbelkollat exakt allt osv... Nu har jag inte ens brytt mig om vilken land vi ska till! Å visst, jag har kollat på olika resmål lite löst sådär, men har inte brytt mig ett dugg vart vi ska åka egentligen, bara jag får komma iväg och härifrån är jag så jävla nöjd! Jag blir nästan lite rädd för mig själv.. Ska jag förlora helt den jag är? Jag känner mig inte som mig själv längre. Jag bor i någon annans kropp typ å är kompis med Sara Ohlsson fast nu har jag inte träffat henne på flera år, så känns de typ! :S

Annars då? Hm ja.. träningen gick käpprätt åt helvete. En timmes totalkatastrof. Suck.
Har nyss käkat en macka å sitter å sörplar på lite blåbärssoppa nu. Om man läser bara den sista meningen skulle man kunna tro att life is good, inte sant? x] Så skrattretande! Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske låter stört omöjligt (och jag fattar om det gör det) men jag förstår dig så inåt! Har inte varit i precis samma sits som du, men jag har känt precis likadant och jag trodde aldrig att jag skulle hitta nån som beskriver mina känslor så bra som du gör genom dina.



Vet inte om du förstår någonting, men lycka till iallafall!

2010-01-19 @ 00:11:55
Postat av: SABINA

ÖJ DU! vill du se vilka dina resekamrater är. så checka in min blogg. hela team maggan 10 laget samlat. japp jag fixade bilden helt själv. fint va? :) :)

2010-01-20 @ 15:34:33
URL: http://fannysabina.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja Sabina jag såg, bilden va super! ;D



Anonym: Jag är ledsen om du är i samma sits och jag hoppas att allt löser sig för dig och blir bra! Jag är glad om jag kan vara till hjälp (?) och sätta ord på känslor som man egentlöigen inte kan förklara eller beskriva. Men som sagt, hoppas allt blir bra (och så är det lite skönt att höra att man inte är ensam och har nåt fel eller nåt för att man känner såhär :P )Hoppas du fattar hur jag menar :)

2010-01-20 @ 23:57:53
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det mesta är löst men jag har typ tappat gnistan för allt. Det har förstört mycket annat, det som hände. Jag kan helt plötsligt bli jätteledsen eller arg för småsaker och jag bryter ihop ibland men jag antar att det är så jag ska försöka bygga upp något nytt igen. Känns skönt att "ha" nån som förstår! Jag förstår vad du menar :)

2010-01-23 @ 00:21:23
Postat av: Sara

Jo de är ju det... att oavsett om de "bara" är en sak som har hänt, så kan det ändå påverka resten av ens liv och tillvaro så grymt mkt.. :S Och jag är oxå sådär i humöret å de är ju inte heller något man kan styra över.. "/

2010-01-24 @ 17:52:37
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0