7 Februari 2010

Jag har en bra magkänsla och jag brukar oftast känna på mig när något kommer att gå åt helvete. Jag känner den där magkänslan nu och jag är 99 % säker på att jag har rätt. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig heller för den delen. Skita i allt eller nagla fast som en blodigel å vägra låte de ske? Jag får sova på saken...

Jag vet att jag talar i gåtor för det mesta och det gör jag för att jag inte vill såra någon eller att nån ska missuppfatta något. Tycker att de är bättre såhär för allas skull, för då får jag ju ändå ur mig de jag vill säga

Fan, just precis nyss så blev de sådär igen, som jag pratade om förut, att jag inte visste vilken årstid det är... Så jävla läskigt när de blir så.. Kan inte ens beskriva känslan.. :S Å så har jag kommit på en sak till nyss, nämligen att jag inte har ätit något idag. :S Eller jo, en macka till frukost å en macka när jag kom hem vid 6. Å jag äter typ inget i skolan heller, tar 3 tuggor sen tappar jag aptiten. Fattar inte varför de är så :S Tur att jag äter hemma ibland iaf när jag orkar göra mat å tur är väl de för annars skulle jag väl kola vippan å de har jag ingen lust med just nu iaf! Har iaf satt på en kastrull med makaroner å köttbullarna ligger i pannan. Bättre sent än aldrig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0