Sista dagen - Overkligt!!

Det är lätt att skriva men svårt att fatta... Vadå sista dagen lixom? Jag ska ju bara iväg över helgen känns det som. Det känns lika overkligt som när jag åkte hit, men då visste jag att jag skulle få träffa alla igen efter 3 månader, men när får jag träffa dessa människor igen!? :(

På nå sjukt sätt känns det nästan som att jag inte har varit här, utan mer som att jag har varit i Leksand en termin. Jag har pratat med folk hemifrån nästan varje dag och jag vet precis vad alla gör eftersom det där jäkla facebook finns.

Nu ska jag käka frukost och se på julkalendern få se om den är godkänd i år eller inte, vilket den antagligen inte är eftersom det oftast brukar vara skit. Tur att jag har alla avsnitt av mysteriet på greveholm säger jag bara :D Hoppas jag har dom på mitt usb bara så jag inte har dom på andra datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0