Nu är det nära....

Den här dagen har varit lång känns det som. När man väl är inställd på att åka så vill man göra det direkt och inte dra ut på det, samtidigt som jag inte alls vill åka härifrån såklart.

Leah & Martha var här ikväll med oss och vi åt god mat, drack varm choklad och gav varandra julklappar som hade legat under granen som står pyntad och fin i tv-rummet. (jag hade dock inte lagt dit mina än då jag inte var säker på att paketen var till mig.. haha) Jag fick riktigt fina saker men den finaste presenten är tiden här och alla minnen vi har tillsammans (och nu kämpar jag för att inte bli alltför känslosam och börja gråta)

Har precis sagt hejdå åt Gary, Carol kommer jag att träffa imorgon. Sitter å väntar på att Aaron ska komma någon gång så vi kan lägga in lite grejer i bilen och jag kan få veta vilken tid vi ska åka imorgon, dock är jag trött och jag vet inte om jag orkar vänta längre... Får väl gå upp i ottan och hoppas han är vaken.. :P

Hejdå USA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0