Nattuggla

Igår kväll somna jag när jag satt å kolla på ett program så när jag vaknade till gick jag å gjorde mig i ordning och sen gick jag upp för att lägga mig, men när jag kom upp för trappen då va jag helt plötsligt pigg igen av nån konstig orsak... Lika bra att ta tillfället i akt och packa upp resväskan tänkte jag, så sagt och gjort, klockan 2-halv 3 nångång var resväskan uppackad, jag hade torkat ur fönstren å en del hyllor och ljusstaken var uppsatt.

Tänkte skriva in mig på arbetsförmedlingen nu. Uuuh.. Vad är de för jävla skämt att man inte får pengar förän om 3 månader? HALLÅÅÅÅÅ!!! De 3 månader man inte får nåt då?? Ska man passa på att gå på svältdiet då eller så kanske man får en snygg figur på köpet!? Idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0