Jonna, Pepparkakshus, Skoter och hårfärgning!

Torsdag eftermiddag styrde jag den röda faran mot Vansbro för besiktning och sedan för att stanna i Vansbro å va med Jonna. Vi hade en riktig myskväll! Först gjorde vi mat och sen gjorde vi massa julgodis :) Såg på film sen på kvällen och som vanligt somnade Jonna efter 10 min... Haha! Dagen efter följde jag med henne till skolan för de va en julshow :) Trevligt trevligt :)

Fredagskvällen spenderades i Järna hemma hos Frida och Simon. Det blev bak där med men denna gången först hemmagjord pizza och sen pepparkakshus :D Tog bara 7 timmar att göra det, haha ;) Men vi gjorde ett skitstort så de va därför, plus att vi fick lov se på Idol samtidigt ;)

På lördan åkte jag å brorsan skoter å på kvällen tänkte jag ta de lugnt, men då tjåla Emelie om att vi skulle åka till Vansbro på Flottaren så då blev det väl så då.. :P Kul va de iaf! Slagga hos hennes farsa och tvingade mig själv (och Emelie) att gå upp vid 10 dagen efter för jag skulle till Blge med Frida å Simon.

Hittade en del saker men hann inte klart så jag ska dit imorgon igen tror jag :)

Idag har jag färgat håret å nu ska jag måla ramen på en spegel på mitt rum och eventuellt byrån om jag orkar.

Gud va tråkigt inlägg, men jag orkade inte skriva bra men jag ville ändå tala om att jag hade haft en bra och roligt helg. Aja shit happens! Här kommer lite bilder från helgen!


Lägg märke till snögubben! ;)


Jag & Em innan Flottaren


Frida testar om hon kan sitta lika skönt som mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0