Jag har fått en bebis!!

Jaa tänk, även jag föll för trycket...! Trodde aldrig aldrig någonsin att det skulle hända men här ligger den bredvid mig och är så fin... Min alldeles egna HTC Desire HD...

                               

Min gamla telefon gav plötsligt och oväntat upp så jag hade inget annat val än att köpa en ny. Tänkte köpa nån medelklasstelefon först men tänkte att det kanske är lika bra att betala lite mer å förhoppningsvis kunna ha den ett bra tag. Bytte även abonemang så nu har jag Telia max 25 och inte längre Halebop. Jag erkänner gärna att telefonen är alldeles för hightec för mig egentligen men jag gillar den ändå å man lär sig väl med tiden antar jag. Annars får nån hjälpa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0