Gött mä gås!

Sitter hemma å äter smörgås och dricker oboy. Gött! Har inte ätit så mkt idag nämligen...

Helgen har varit finfin även om jag inte hade räknat med en tvådagars samma helg som jag kom hem, med start samma dag som jag kom hem, haha! Men som sagt, sova får man göra i graven (eller imorgon när ingen är hemma å väcker mig ;) )

På fredagen var vi ut på Hea å alla 4 var där - Jag, Hanna, Emelie och Anna! Hur najs som helst att få träffa alla direkt :)
Lördagen började med lussebulls/pepparkaksbak med morsan och sen drog jag och Emelie till Järna. Först var vi hemma hos Frida och Simon och sen drog vi till Hotällä där de va full hus å fullt ös! De vart en riktigt galen och urspårad kväll men gud va kul de va :)

Det blev så att jag sov hos Frida och Simon så idag åt vi pizza till frukost. Mumma! Dock blev jag mätt ganska fort så jag lämnade mer än halva pizzan för jag tänkte att jag kan äta mer senare. Dock blev det ju inte så... Vi var inne i köket ett tag, men sen gick jag ut till tv:n igen för att göra nåt å då såg jag att pizzan var borta. -Har du lagt pizzan i kylskåpet? frågar jag Frida. -Neej. Vadå är den borta?? Svarar hon. -jaa... Men Cheeta (hennes hund) stod bredvid och slickade sig om munnen och såg ganska nöjd ut så de var inte så svårt att veta vart den hade tagit vägen.. Dumma hund! Haha!


Tjuven!!


Jag och min vän Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0