Fan va jag uppdaterar!

Men jag har inge bättre för mig just nu.... Sitter i tv-rummet med datorn i knät, sneglar lite på tv:n ibland och har lite minidisco för mig själv (G & C är oxå här men jag har mina lurar på så dom får inte va med ;) )

På nå konstigt vis känns det som att det är imorgon jag ska åka, men de är nog för att jag har packningen i stort sett klar redan.

Va nyss en julshow på tv från Rockafeller center, himla mysigt tkr jag. Såg en julshow igår oxå. Fint skit!


Den här låten lyssnar jag på just nu, inte världens bästa men ändå lite skön på nå vis. Jag gillar början,
man blir pepp då :D


Kan ju bjuda på en liten julsång oxå för att vara snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0