Bitter

Just nu är jag ganska bitter faktiskt. Jag är less på folk som är så jävla veliga å drar ut på allting hela tiden och jag önskar så himla mycket att jag hade någon kompis som ville göra samma sak som mig - åka utomlands. Typ först åka till Norge nån månad å jobba som en idiot, sen ta de pengarna å bara dra... Ut i världen bara! Resa runt å ta dagen som den kommer... Åka till Hawaii, kanske jobba lite där om de går, dra vidare å ja, bara leva livet å ha kul... Hur kan det inte locka folk? Hur kan alla hellre sitta hemma i Björbo eller vart man nu bor?? Varför ser folk bara alla problem som kan bli? Varför ser man inte möjligeheterna och ser till att lösa det som uppstår och bara ger sig fan på att det ska gå? För då går det ju!! Nej fyfan va less jag blir. Det är inge fel på Björbo eller familjen eller folket här men det är inte min målsättning att vara kvar här hela livet, och jag ser ingen anledning att dra ut på det i några år heller... Jag vill iväg och det är NU! Jag är rastlös och uttråkad. När jag fyller 20 önskar jag mig en flygbiljett. Jag tänker inte tjata på folk mer. Nu drar jag med eller utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0