8 Augusti 2010

Jag börjar få lite resefeber tror jag... Eller mer packningsfeber, hehe! Hur fan ska jag kunna packa för 3 månader i 2 väskor?? Fan, lär ju ha minst en väska med skor ju!! :P Måste provpacka imorgon få se hur fan de går. Å hockeytrunken ska jag ha med oxå, shit jag börjar undra hur jag ska få med mig allt... Hoppas på att nån vänlig själ tycker synd om mig å hjälper mig kanske? Hehe :)

På tisdag åker Hanna till Spanien och blir borta i 3 veckor oxå, känns helt sjukt på nå vis... Som tur är hinner vi träffas innan jag drar till USA iaf.

Från det ena till det andra, undra hur många pers jag körde till parken igår egentligen?? Typ hälften av alla so  va där känns de som! De va iaf minst 18 pers, å då har jag säkert glömt någon :P Imorse blev de iaf till å tvätta kläder för fullt, blev ju ett litet missöde skulle man kunna säga, minst sagt! asg*

Idag har jag hjälpt Jonas flytta lite grejer till sin lägenhet i Falun oxå. Tror de kommer bli skitmysigt när de är klart! Önskar att de va jag som fick flytta för de är så himla kul å fixa i ordning allt å så :) Inte lika kul att packa ihop bara när man flyttar därifrån... Har ju flyttat några gånger nu så jag vet xD

Nu ska jag flyga iväg upp för trappen å landa i min säng. Är fett sugen på att åka vattenskidor förresten så jag ska tvinga Frida hänga med imorgon även om vädret kanske inte är super å de flyter isbitar i vattnet, hihi ;)

PS. Jag vill hälsa till "Grisen". Skrattar så sjukt mkt när jag tänker på dig! Tack för att du har så bra humor å förgyller mina dagar, utan att du ens vet det!! HAHAHA ;) Tycker nästan synd om dig när du inser de själv bara... Pinsamt! Men du kanske fortfarande är 14 år? Hihi ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0