29 Augusti 2010

Idag har vi då masat våra rövar till Västerås och åkt i den läskiga hissen upp till 19:de våningen i Skrapan. Med vi menar jag mig själv, Emelie, Luisa, Mickis och Emma. Cirkus klockan 8 imorse rullade min röda Saab utför backen för att hämta upp mina följeslagare. Resan dit gick fint och utan större tok. När vi kom fram till The Studio blev vi sminkade och fixade i håret, sen blev vi fotade. Hur kul som hellst! Skulle gärna göra om det! Vi pratade om det på vägen hem och jag tror vi alla var ganska överens om att vi skulle vilja fotas i underkläder eller nå sånt om vi ska dit igen och om vi får :D

Innan det blev dags för hemfärd skjutsade vi Luisa till Arlanda för hon skulle åka hem till Italien idag. Vägen dit gick inte riktigt lika smärtfritt dock... Hamnade väl i typ 4 vägarbeten mitt på motorvägen å jag förstår att Luisa inte var så överförtjust i att det gick mellan 10-30 km/h i typ en halvtimme när hon hade ett flyg att passa... Haha xD Men självklart hann vi dit i tid (hallå de va ju jag som körde! ;) ) Och på tal om körde, gissa vem vi såg! Willy! Han dans Willy ni vet?? Vi åkte bakom en bil där de stod "Willy snubblar vidare", sen körde vi om å jag bara; meen, de va ju Willy!!!" Sen blev de värsta biljakten för att vi ville ta kort på honom. Kan tyckas vara lite galet men vi är galna och det var grymt kul iaf.

Nu är jag jävulskt trött å har skitont i ryggen för jag har suttit i bilen i hundra år minst.. Hur fan ska de gå när jag ska flyga till usa?? De tar ju typ 8 timmar tror jag! Sen massa timmar inrikes oxå. Jisses.

Förresten, igår på personalfesten så vann jag 2 kg choklad! Helt wonderbart! Trodde aldrig att det skulle hända mig! Haha :)

Fred på jorden och en god natts sömn åt mig ja tack. Imorgon ska jag packa som fan förresten. Fyfan va drygt. Men lite kul oxå. Men mest drygt och beslutsångest. Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0