24 Augusti 2010

Jahapp. Då har man suttit å grinat i typ en halvtimme-timme... Kollade på 16 and pregnant.. De va ett ungt par som kom fram till att de skulle adoptera bort sitt barn för det skulle vara det bästa för barnet.. Jag grät under tiden hon var gravid, jag grät när hon födde det å jag grät när dom lämnade bort det. Usch... Stackars dem alltså...

Har förövrigt tillbringat två dagar i Falun. Först hälsade jag på Jonas sen Lycken :) Trevligt å kul att jag hann göra det innan jag åker. Räknade lite snabbt å jag tror att de var 12 dagar kvar.. Helt galet är vad det är! :D Nu ska jag gå å packa lite saker som mamma å dom ska ha med sig åt mig när dom kommer till USA i höst, som t.ex. lite jackor å vinterkläder å så.. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0