30 September 2009

Jag orkar inte mer


Jag kommer aldrig att kunna sluta känna.

Jag kommer aldrig att kunna glömma.

Jag kommer aldrig att sluta älska.

Jag kommer aldrig att sluta hata. 

Jag kommer aldrig att sluta hoppas.

Jag kommer aldrig att kunna släppa taget.

Det kommer aldrig att sluta göra så förbannat ont.

Det kommer aldrig att gå över.

Lika bra att inse. De är ingen idé att ens försöka mer... Vad jag än gör kommer det alltid tillbaka till dig. Du var mitt allt, mitt liv, min luft. Jag ser inget att leva för utan dig för du var ju allt jag levde för... Jag kan inte tänka på något som gör mig lycklig för så länge du fanns med i bilden var jag lycklig över allt men nu är jag inte lycklig över något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0