23 September 2009

Idag skulle vi ha varit tillsammans i 2 år älski! Men istället är det såhär! Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant och jag är så jävla ledsen... :(

Har faktiskt inte drömt om dig på ett tag men inatt gjorde jag det såklart igen, samma innehåll som vanligt, att vi blir tillsammans igen...

Det här måste få ett slut snart. Vi måste få en ny början, på något sätt och vis, jag vet bara inte hur! :( :(

Men jag säger som jag skulle ha sagt om allt var som det skulle....:
Jag älskar dig Mattias Pettersson, du är det bästa som någonsin har hänt mig i hela mitt liv och jag vill leva hela mitt liv tillsammans med dig. Älskar dig så himla mycket!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0