2 Oktober 2009

Det är så himla sjukt. Min hjärna är verkligen så totalslut som den kan bli!!
Jag uppdaterade nyss min status på facebook, jag skrev att jag hade köpt en present åt mamma, sen blev jag å fundera vilket datum det egentligen är idag ifall det är snart hon fyller, för hon fyller den 20 okt. Jag hade verkligen ingen aning om vad de var för datum! den 8 dök upp i mitt huvud sen bara massa andra siffror.. :S

Och för några dagar sedan då kolla jag på tv å de va nån reklam och jag tror det hade med våren att göra, för jag tänkte: Åh vad det är skönt att det är vår ute! Men sen kom jag på att vi är ju mitt inne i den smällkalla hösten!! :O Fan va sjukt de är!

Och en till sak, om någon frågar mig vad jag har gjort igår så minns jag oftast inte. Jag har verkligen ingen aning... :S Därför minns jag ibland inte heller saker som folk berättar för mig, eller så minns jag bara svagt eller små utdrag. Känns skittaskigt för det kan lixom vara viktiga saker!!

Men jag glömmer det verkligen inte med flit och det rä inte så att jag inte lyssnar på er, jag är bara så jävla slutkörd just nu känner jag... :( Hjärnan pallar väl inte att gå på högvarv hur länge som hellst antar jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0