30 Juli 2009

Det gör så jävla ont i mig och jag mår så jävla illa hela tiden.. Varje dag mår jag så illa att jag bara vill spy... :S Jag vill bara gråta och skrika och få bli omfamnad av dig... Få gråta ut i dina armar och höra dig säga att du vill försöka igen... 

Det gör så jävla ont att du inte är här Mattias.. Det gör så jävla ont att du inte ens hör av dig någon gång.
Idag var det en månad sen de vart slut. Slut på mitt liv... Jag kommer aldrig mer att bli lycklig, inte på samma sätt som när det var du och jag...

Och vet du? Jag kommer inte att hitta någon annan... Jag lovade dig den 24 december 2008 att jag skulle vara med dig för alltid, och det menade jag Mattias, det menade jag verkligen! Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig!
Och här sitter jag och gråter som en jävla idiot och du är någon helt annan stans och du kanske inte ens tänker på mig?
Sitter här och kollar ut på tunnan, där vi förlovade oss... Tårarna bara rinner och rinner, det finns ingen hejd..

Ååååh vad jag älskar dig Mattias, snälla kom tillbaka till mig, snälla snälla...

Imorgon åker vi till Venedig.. Har inte ens packat än... Jag minns så väl när jag kom hem från Thailand, du sa att jag aldrig fick vara borta så länge igen... Och nästa gång vi skulle utomlands så skulle du följa.. Nu ska vi iväg... Och du är inte med ändå... Du har inte ens önskat mig en trevlig resa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0