26 Juli 2009

First of all, om ni tycker att jag bara skriver skit om Mattias så kan jag säga att jag skulle kunna skriva en hel bok om hur underbar han är, men just nu visar han verkligen bara sina dåliga sidor så då måste det bli så här...

Igår var iaf jag, Frida, Sandra, Jenny, Jessica, Maria och Mallis eller va dom kallade henne till Malung och red. Det var jättetrevligt trots att det regnade nästan hela tiden. :) Mycket trevliga människor som jag gärna skulle vilja åka och rida med igen! :] Synd att man ska få så jäkla ont i rövbenen bara xD Och ljumskarna! hehe

Blev Storänget på kvällen. De var väl helt ok. Stannade hela kvällen den här gången vilket är ett framsteg sen förra gången :)


Nu ska jag gå ner å dricka te för jag har jätteont i min hals, håller på att bli sjuk tror jag... :( Få se om jag orkar måla klart plankorna idag, skulle ju vara så skönt att få det gjort!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du hittar på nått iafl =)

har ni träffats??

Svara på min blogg eller i min hotmail för det är störande att gå tillbaka för å kolla om du svarat xD

2009-07-26 @ 20:02:38
URL: http://elofson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0