25 Juli 2009

....och i ett dammoln försvann du min älskade, och jag skulle aldrig få se dig igen...

När du åkte sa du att vi skulle vara bästa vänner och fy fan vad jag trodde på dig och hur jag litade på dig då, men fy fan vad du ljög. Eller har ändrat dig... Vad vet jag?

Du är en hela annan människa nu. Jag undrar vad som har hänt. Du är en helt annan Mattias än den Mattias jag känner, och jag vill helt ärligt inte ha med den nya Mattias att göra, för jag har ALDRIG NÅNSIN mött en så fruktansvärt känslokall och egoistisk människa som den nya Mattias.ALDRIG!

Fyfaaaaaaaan vad jag önskar att den gamla Mattias kunde komma tillbaka in i din kropp och själ! Den Mattias som försvann i dammolnet den där hemska dagen.... Och jag önskar att den nya Mattias som kom ut ur molnet dör, och när den gör det ska jag bränna den och gräva ner den och spotta på den och lägga massa stenar över så att den nya Mattias ALDRIG mer kan komma fram igen... Det är nästan så jag skäms över dig! Eller över mig själv som inte kan släppa dig. Och vet du vad det värsta är?? De är att hur svinig du än är mot mig så har jag från dag ett och fram till idag försvarat dig! I precis allt Mattias!!! Så jävla pinsamt!

Ååååååh vad jag HATAR den nya Mattias och åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad jag skulle vilja ha den gamla tillbaka! Jag älskar dig över allt annant Mattias! Vad du än gör mot mig så älskar jag dig! Och jag hatar dig för att jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0