23 Juli 2009

Idag skulle vi har varit tillsammans i ett år och 10 månader...

Ska smärtan och sorgen aldrig gå över?
När ska jag sluta drömma om dig? Inatt vaknade jag över att jag låg och hyperventilerade för jag va så arg och ledsen över att du i min dröm var tillsammans och dessutom hade gjort en med barn. En av mina vänner dessutom... (nämner inga namn).

Jag hoppas så jag dör att du vill komma tillbaka snart... Kanske i höst när det blir mörkt och kallt och du står där ensam och inte har någonstans att bo... Då kanske du börjar bry dig och fundera över oss igen. Och fattar va bra vi hade det...
För du kan fan inte få det bättre med någon annan om du tror det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0