20 Juli 2009


Jag har nu gjort något som jag har svurit över att aldrig göra - Jag har skaffat blogg.
Men jag har gjort det av en speciell orsak - Det har hänt något jag aldrig trodde skulle hända.

Min pojkvän sedan 1 år och 9 månader, som jag var förlovad med, har helt plötsligt gjort slut. Utan vettig anledning... Det har varit skitbra mellan oss å vi har inte bråkat eller någonting, sen helt plötsligt en dag hade han inte de rätta känslorna kvar.. Jag undrar hur dom kan försvinna över en natt? För han har inte träffat någon annan å så....
Känner mig som en idiot. Vi hade planerat hur mkt som hellst i sommar, och nu blir inget av, för förutom att han har gjort slut har han dragit till Jönköping och varit borta och kommer vara kvar hela sommaren. Om han någonsin kommer hem igen?? :S

Well, jag har skaffat den här bloggen för att jag ska ha någonstans att skriva av mig och beklaga mig, för jag skäms över att träffa mina vänner eftersom jag bara pratar om Mattias... Dom måste vara skitless på mig nu. Med all rätt... Så därför tänkte jag att jag kan skriva här, så behöver jag inte besvära någon och kan tjata om honom och allt jag känner hur mycket jag vill...

Ha det fint. /Sara

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vet du sara.. Att vi som är dina vänner tröttnar inte på dig hur dryg du än är. för vi (iafl jag) vet hur du har det nu och hur du mår.. Men jag lovar dig att en blogg är skönt att ha att kunna skriva av sig i.. jag har 4 (!!!!!) hahah fast bra två där jag skriver allmänt i och en av dem är låsta så ingen som inte har ett lösen kan läsa. det är skönt. för då kan man skriva lite mer öppet.. men som sagt jag tror att det här kommer funka bra för dig med. att kunna skriva av sig lite är jätte skönt när man är både glad å arg å förbannad.. =)



Jag kommer iafl att läsa ;)



Kramar!!

2009-07-20 @ 10:13:46
URL: http://elofson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du har rätt :)

2009-07-21 @ 00:41:46
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0