9 December 2009

Kära jultomten!

I julklapp önskar jag mig:

  • Ett liv värt att leva
  • Att kunna vara glad en hel dag
  • Han jag älskar eller tabletter så jag kan slut älska honom

Tack på förhand!
/Sara



I ett fotoalbum där står tiden stilla
mellan pärmarna är allting som förut
och varenda gång vi bläddrar ibland
minnen kan vi le och säga:
"Tänk så man såg ut".'


Jag satt å kolla runt lite och hitta på den där texten... PANG sa de bara å så började jag storgråta!
Hann inte ens reagera! Jag blev så jävla chockad av mig själv och jag fattar inte varför egentligen men tårarna bara sprutar.. Jag trodde inte att jag var lika känslig längre ju... Jag trodde inte att det fanns några tårar kvar att gråta? Texten handlar ju inte ens om kärlek... Eller på sätt och vis men ändå inte.

Men jag antar att jag har haft så mycket inom mig för mig själv så himla länge att det kanske bara behövde komma ut, och det valde att ta formen av tårar istället för ord...

Fan vad jag är trött på det här nu. Och jag hatar alla som är lyckliga så jävla mycket. Fyfan för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0