8 December 2009

De lyckligaste stunderna i livet är med dig...

Är så jävla skitglad å på bra humör när jag träffar dig alltså! Men samtidigt på helspänn inför när vi ska säga hej då och gå åt olika håll...

Men ändå. Jag är fan glad. Fast de gör så jävla ont.
Ja glad är jag som fan och jag stänger mina ögon och öron när jag inte vill höra eller se.
Man måste dö för att kunna leva och jag tror jag ligger på min dödsbädd nu. Jag hoppas iaf.
Bye


Uppdate: Sitter och lyssnar på Mr Jones med Counting Crows. Blir att tänka på hur du och din pappa försökte komma på avd låten hette. Det var strålande solsken och vi var i Björsjö.

Det var tider det. Fan vad jag saknar de alltså...

Sen har jag en fundering. När FAAAAAN ska jag kunna lyssna på radion eller låtar på datorn utan att få lov att byta kanal/låt hela tiden som en jävla idiot??? Jag försöker nämligen att inte lyssna på sådant som påminner om dig och oss för att undvika att vara ledsen, men det går ju inte, tror vi lyckades lyssna på varenda låtjävel i hela världens tillsammans. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0