15 December 2009

Hej min kära vän!

Jag vet att jag har sagt att jag hatar alla som är lyckliga, men nu vet jag att det inte stämmer.
Först såg jag på Biggest looser och då grät jag för jag var så glad för deras skull när dom hade gått ner massa i vikt å blev så glada för det, sen såg jag på Miami Ink å då blev jag tvungen att gråta igen för de var så fint när några gifte sig på stranden...

Visst är jag lite extra känslig nu kanske men jag har alltid varit blödig (säger man så??) för sånt där, fråga Mattias, vet inte hur många gånger han har skrattat åt mig eller tyckt att jag är fjantig.. Ler* :]

Ibland förstår jag nästan inte mig själv. Jag lever mig så mycket in i andra, oavsett om det är lycka eller sorg.
Sorgen kan halvt ta kål på mig för jag lider så mkt med den drabbade, samtidigt som jag har lätt till lyckotårar om det så är. Snacka om att jag är en tjej med mycket känslor alltså! Mitt hjärta är så stort och fullt av känslor att det skulle räcka till ett helt land!

Men vet ni vad det bästa är? Mitt hjärta har plats för fler, även om Du tog den största biten med dig när du gick och jag därför aldrig kan ge den till någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0