14 December 2009

Idag har det varit en saknar-dag. De är drygt för jag blir så loj, seg och lättirriterad då..
När jag kom hem fick jag sms av Nicole... fan va glad jag blev. Jag trodde att ni hade glömt att jag fanns typ. Nu känns det iaf lite bättre och jag hoppas det kan få hålla i sig resten av dagen. Ska iaf inte kolla på något som gör mig ledsen har jag bestämt och det är bra av mig att jag har bestämt det.

Jag har köpt röda värmeljus som jag har tänt och myst till det med lite så nu ska jag sätta mig å glo på tv en stund och eventuellt plugga till lite prov om jag får lust. Har köpt risgrynsgröt oxå som jag tänkte käka ikväll för jag är lat men tycker att det ändå är gott i all sin enkelhet.

Ikväll är det träning och då ska jag ta ut alla arga och dumma tankar ur mitt huvud och sen ska jag fylla det med nya bra tankar. Varför ska jag gå runt å tänka dåliga tankar när jag kan tänka på något bra? Ska bara komma på något rikgtit bra att tänka på.. Ja nu vet jag! Jag ska tänka på efter studenten när jag flyttar till USA och börjar mitt nya liv på Miamis sandstränder, japp de ska jag tänka på!

Men nu ska jag som sagt dra mig mot tv:n så jag hinner njuta lite av dom röda ljusen innan dom tar slut. Gör nog förresten i ordning gröten nu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0