13 December 2009

Idag har jag pratat med Barbro. Jag tycker så mycket om henne och det är så trevligt att prata med henne. :)

Det är skönt att man inte är så jävla utbytbar i alla människors ögon iaf, för att för vissa känns det verkligen som att man bara var en i mängden, tack och hej, nästa tjej lixom. Att man bara trodde att man va skitbra kompisar å hade bra kontakt men sen va de tydligen inte så noga om man försvinner ut ur deras liv för de finns ju andra.

Dock så för mig kommer ni iaf alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och jag hoppas att jag har en i ert oxå även om ni inte visar det. Och jag hoppas ni uppskattar mina försök till att hålla kontakt, även om ni själva aldrig hör av er. Men de är lugnt jag är van, så har de varit i hela mitt liv och jag antar att de kommer vara så i fortsättningen med att det är bara jag som ska ta ansvar jämt.

Det har faktiskt varit jävligt skönt en sak under den här tiden som allt har varit skit ändå... Jag har inte brytt mig i nånting.. Jag skiter fullständigt i hur de går med mig och mitt liv... Jag skiter i om jag tar hand om mig själv och jag skiter i om jag lever eller om jag dör. För en gångs skull har andra varit tvugna att bry sig i mig och verkligen visa att de gör det för att hålla mig "på rätt sida av isen". Det var på tiden nästan måste jag säga för jag förtjänar faktiskt oxå att få något tillbaka, iaf nån gång i livet.

Så tack ni som har ställt upp :) För en gångs skull har jag känt att någon tycker om mig för att jag är jag oxå och det uppskattar jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Sara, jag gråter när jag läser dig blogg. Jag vet precis hur du känner och de är så hemskt att nån så fin som dig ska behöva må såhär hemskt. Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart!



Pusspuss

2009-12-13 @ 22:04:03
URL: http://lifebyemma.devote.se
Postat av: Sara

Tack det hoppas jag med. Och jag hoppas att de blir bra för dig med om du känner lika.. "/

2009-12-13 @ 22:47:13
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: Therese Sätterlund

Men gumman... Gulliga, härliga omtänksamma Sara. Du är värd allt gott! Tycker om dej gumman och hoppas du mår bättre snart ♥ ♥ ♥



Det kommer en dag när ditt hjärta är redo att gå vidare men det kanske inte sker imorgon men tids nog...



Var rädd om dej så länge, för annars tar det bara ännu längre tid ♥



Kramar Therese

2009-12-14 @ 09:47:54
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Malin

Hoppas du blir glad snart igen! Kram!

2009-12-14 @ 14:12:43
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh tack du söta Therese! Jag tycker om dig med och jag hoppas att du också tar hand om dig, men det tror jag nog att du gör :) Kram på dig! <3



Och Tack Malin jag hoppas det jag med! =)

2009-12-14 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0