5 Augusti 2009

Varför känns det så jävla dåligt hela tiden för? De känns ju ganska ok när vi träffas, men så fort du är utom synhåll blir jag så ledsen på en gång och får så jävla ont i magen.. Det riktigt känns hur klyftan mellan oss växer mer och mer och det gör så jävla ont!!!

Och det är så jävla ensamt i sängen utan dig!
Och det är så tomt på mitt finger utan min fina guldring...!
Och jag drar ut på inflyttningen mer och mer, skulle ha fått flyttat in för 5 dagar sen!!! Men det går bara inte utan dig....
Jag vill inte... :(
Och en del vänner som har stöttat mig till 100 %, det känns som att dom har börjat tröttna, eller mer "gått över på Mattias sida". Nämner inga namn och jag tänker inte diskutera det med någon vem det är. Jag tvingar ingen att stötta mig om ni inte vill. Idag kännde jag mig bara så fruktansvärt ensam. Det var verkligen en sån situation som jag skulle ha ringt dig, men istället låg jag där å grät bara...

Jag önskar att det fanns något jag kunde göra, eller att någon kunde tala om vad jag ska göra för att det ska bli bra... Jag orkar fan inge mer, det tar död på mig! Idag såg jag ett program där dom sa att det var vetenskapligt bevisat att man kunde dö av att få sitt hjärta krossat,  Om vi hoppar och stampar och vrider på mitt hjärta lite till så kanske jag får slippa den här skiten! Ja t.ex. du skulle ju kunna hitta någon annan, då skulle definitivt hjärtat sprängas i en miljon bitar!
Hoppas jag inte hinner känna smärtan innan det går sönder bara!


Kommentarer
Postat av: malin

Sara.

Du vet att du inte behöver oroa dig. För

jag kommer alltid att lyssna.

Jag har själv gått igenom saker som har med killen att göra. Och dom bästa som fanns var vännerna.

Men när dom så klart tröttnade. Så ville man inte prata med dom nå mer om de. Även om man verkligen ville. Så därföra vill jag säga till dig. Att du kan prata med mig när du vill. För jag vet hur mycket det betyder!

2009-08-06 @ 17:04:23
URL: http://malinviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0