4 Augusti 2009

Jävla huvudvärk. Jävla dåliga känslor. Jävla oro. Jävla skitliv. Jävla illamående. Jävla tankar.




Jag älskar dig Mattias Pettersson, jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!
Hur mkt du än ljuger och hur konstig du än är så älskar jag dig, för jag vet vem du är innerst inne... Och jag har inte glömt allt fint vi har gjort tillsammans. Hur lyckliga vi var tillsammans... När du oxå kommer ihåg det så finns jag här. Jag kommer alltid att vänta på dig Mattias. Mitt hjärta tillhör dig föralltid och jag VET att det kan bli bra igen mellan oss... När du är redo för ett förhållande så finns jag här Mattias, för som sagt så kommer jag alltid att vänta på dig, jag tror verkligen att vi är dom rätta för varandra... Eller jag vet att vi är det.... Snälla kom tillbaka, jag älskar dig så jag går sönder och jag klarar inte detta mer. Jag faller i bitar och går sönder och dör! Kom tillbaka Mattias... Snälla kom tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0