17 Augusti 2009

Finns det något behandlingshem för "kärlekssjuka, krossade hjärtan" eller något liknande??? Finns det något ställe som erbjuder hjälpen: "Lär dig sluta älska" eller "Lär dig släppa taget och gå vidare"

Jag måste verkligen åka dit iaf för jag vill inte må så här nå mer. Jag orkar inte gå runt och må dåligt och ha mardrömmar hela tiden och bara vara ledsen jämt. Jag orkar inte och jag vill inte! Jag vill vara glad och jag vill leva! Leva livet och vara lycklig! Men jag kan verkligen inte det nu, hur gärna jag än vill! Så därför ber jag om hjälp, finns det något ställe att åka till där man får hjälp, ett glömskepiller och ett gå vidare piller och ett lyckopiller och ett sluta älska piller???

Hjälp mig snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0