11 Augusti 2009

Tusan, jag skrev ju fel datum igår, de va ju den 10 då, men skit samma :P Men sen kom på att det visst har hänt något mer än de med lägenheten iaf :P

Det har ju varit flygfest i Järna så på lördan va jag där å kolla. Jag och Emelie beslutade oss för att bli piloter och näst nästa flygfest kommer jag att köra gripen och hon köra Holländaren, vi hinner nämligen inte gå klart utbildningen till nästa flygfest är... :]

På kvällen bjöd Daniela mig, Hanna och Kerstin på mat och efter det så följde jag med Frida å co. till Järna på fest. Det blev nog den trevligaste kvällen på länge! Jag och Emelie snackade med en massa piloter och en tog med oss på en rundvandring inne på själva flygfältet och han berättade om alla planen och ja, de va riktigt trevligt!

Idag ska jag till Blge å lämna in wakeboarden som har gått sönder sen får vi se vad som händer. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0