11 Augusti 2009

Nu förstår jag verkligen varför jag tycker om dig så mycket! Jag insåg det precis nu ikväll.
Fast jag har naturligtvis alltid vetat, men jag kände de så starkt nu!

Du är så himla glad!
Du är så trevlig!
Du är så rolig!
Du kan berätta något med en sån inlevelse att jag bli alldeles fängslad!
Du kan alltid få mig på bra humör!
Du är så himla söt!
Du är så full i liv att det räcker och blir över till många andra!

Jag förstår dig så himla väl när du berättar något eftersom jag känner dig så bra så jag vet för det allra mesta precis vad du tänker och vill.
Vi kommer så bra överens.
Vi delar många intressen.
Vi har upplevt så mycket tillsammans och jag blir så glad och stolt över dig när det händer något bra.

Ser ni va bra han är? Han är världens bästa bästa bästa å fyfasen vad jag älskar honom!
Han är mannen i mitt liv och det kommer han alltid att vara! Vad som än händer kommer alltid du, Mattias Pettersson vara nummer ett för mig. Du har alltid den största platsen i mitt hjärta och som sagt, vad som än händer kommer jag aldrig att ge den till någon annan. Jag kommer aldrig att ge lika mkt av mig själv till någon annan och anstränga mig lika mkt för någon annan som jag gör och har gjort för dig. Jag kommer aldrig att offra lika mycket som jag har gjort för din skull och jag kommer aldrig att känna samma lycka som när jag är med dig.

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sara!! Hoppas du mår lite bättre nu iaf, att det blir lite lite bättre för var dag som går.. Många kramar Emma.

2009-08-11 @ 22:30:05
Postat av: Sara

Hej! Det går upp och ner, vissa dagar är bra, typ när jag har träffat honom och så, andra dagar är bara skit... "/ Kram!

2009-08-12 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0