Underbara lediga dag!!!

SOM jag har längtat efter att ha en ledig dag! Armar, rygg och fötter värker värre än på en 80-åring och jag är så trött så jag kan knappt hålla mig vaken ens när vi spelar match. Tack snälla Romme för en ledig dag! Bästa som har hänt på länge! Förra tisdagen när jag sist var ledig så flyttade jag ju hela dagen, samtidigt som jag var dunderförkyld och hade feber så det blev inte mycket till vila den dagen direkt. 

Nu är jag i alla fall en Borlängebo! Trodde aldrig att det skulle ske men nu sitter jag här i min ganska mysiga lägenhet i hagalund. Igår kom Pär och Johan hit och vi käkade tacos och såg världens bästa film Warrior. Typiskt mig att jag blev så taggad på att börja boxas att jag var tvungen maila till Borlänges boxningsklubb å höra om jag fick komma dit och prova. Haha!





Idag blev jag väckt av Hanna som tyckte jag skulle följa med till Kupolen en vända så det gjorde jag, trots att jag hade bestämt att jag skulle ligga i sängen hela dagen. Man får väl offra sig för laget så att säga! Vi fjantade runt som vanligt, köpte smink och testade parfymer. Hittade ett snyggt linne som vi båda köpte men bäst av allt, vi hittade på ett varglinne som vi tog på oss, fotade och sedan postade på facebook med texten "rädda vargen!" Enbart för att provosera! Hahahaha så himla roligt och typiskt oss! Hahahaha!


Ikväll ska jag först till jobbet och åka pulka med mina arbetskamrater en sväng och sen bär det av till Leksand för att kolla på hockey och träffa Emma som jag inte sett på år och dar. Kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0