Rhodos kanske?

Är erbjuden jobb på två olika ställen i Rhodos. Ett på mitt gamla som jag trivdes jättebra på och ett på ett annat ställe som oxå låter asnice och ett plus i kanten där- bättre lön och boende tillsammans med någon. Som det ser ut nu har jag ju ingen att åka ner med så det skulle va nice att ha en rumskamrat. Hyran är dessutom på 1500 per skalleper och månad, alltså billigare än det var sist. Det finns ett tredje ställe som jag är lite sugen på och jag tror jag ska söka där med, men dit är det många många hundra som söker och det känns lite svårt att få där. Dock har jag ju varit där förra säsongen och har lite kontakter så jag har ju absolut fördel mot vilken färsking som helst! :) Hmm svårt att välja! Och jag har ju inte ens bestämt om jag ska ner än...  :) Men nästan.... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0